Wigilijne kluski z makiem

Czas tak szybko leci, że nim się obejrzałam już za tydzień Wigilia. 
Ostatni wpis na blogu miesiąc temu. 

Wstyd. 

Ale pocieszę Was, niebawem święta i będę miała duuużo nowości do wypróbowania. Nie jest tak, że przez miesiąc nie myślałam o czymś nowym. Mam masę inspiracji i pomysłów. Tylko musicie okazać mi trochę cierpliwości. 

Obecnie mam pracę stacjonarną i pracuję od poniedziałku do piątku. Dodatkowo piszę artykuły na CZTERY portale internetowe. I gdzie tu znaleźć czas na gotowanie? 
Ano i nie zapominajmy o najważniejszym - ślub na głowie. Zostało trochę ponad osiem miesięcy. 

Skoro nie bardzo mam czas na gotowanie to dziś proponuję Wam przepis na błyskawiczne wigilijne kluski z makiem. 

Potrzebujemy: 

- makaron wstążki 1 opakowanie 
- masa makowa z bakaliami 1 opakowanie 
- miód płynny 2 łyżki 
- płatki migdałowe 

Makaron gotujemy w lekko osolonej wodzie. Odcedzamy i mieszamy z masą makową. Dodajemy miód. Wszystko ze sobą mieszamy i posypujemy płatkami migdałowymi. 


Komentarze

Popularne posty