Błyskawiczne babeczki z kremem i owocami

Kochani, wróciłam! W nowym stanie cywilnym, z nowym nazwiskiem, nową błyskotką na palcu. 
Jak jest w małżeństwie? Szczerze mówiąc, większych zmian nie zauważyłam. ;) 

Na osłodę takiej długiej rozłąki mam dla Was przepis na błyskawiczne babeczki z kremem waniliowym i owocami. Bez pieczenia i bez nerwów, że coś nie wyjdzie. Co potrzebujemy? 



* 12 biszkoptowych spodów do babeczek
* pół szklanki herbaty
* 500 ml mleka *najlepiej 3.2%)
* 1 budyń waniliowy
* 300 gram miękkiego masła 
* 1/2 szklanki cukru pudru 
* owoce w dowolnej kombinacji ( u mnie kiwi, winogrona, truskawki i borówki amerykańskie) 

Zaczynamy od zrobienia kremu waniliowego. Do garnka wlewamy 300 ml mleka i zagotowujemy. W pozostałych 200 ml rozpuszczamy budyń i dodajemy do gotującego się mleka. Zmniejszamy ogień i mieszamy tak aby nie było grudek, do zagotowania i zgęstnienia. Zestawiamy z gazu do całkowitego wystudzenia. 

Kiedy budyń będzie zimny, ucieramy mikserem miękkie masło z cukrem pudrem i dodajemy po łyżce zimny budyń. 

Spody do babeczek ponczujemy gorzką herbatą. Krem przekładamy do szprycy cukierniczej i dekorujemy nim babeczki. Na krem układamy owoce i wkładamy do lodówki na krótką chwilę. 

Ja swoje babeczki podałam tak jak na pierwszym zdjęciu: z musem malinowym i z owocami, które mi zostały. Smacznego! 






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty