Pasta z rzodkiewką.

Kiedy nadchodzi czas kolacji to siedzę w lodówce i zazwyczaj stwierdzam, że nie mam na nic ochoty. Dziś było podobnie. Póki nie zlokalizowałam rzodkiewek. Patrzę szybko - są jajka, trochę majonezu i szczypiorek. Zaczęłam działać. 
Zrobienie pasty nie zajęło mi więcej niż 5 minut. Oczywiście odliczając czas na gotowanie jajek. Przyprawiłam i już mogłam się cieszyć tym smakiem. :)  
Jestem fanką wszelkich past - jajecznych, z tuńczykiem, z rzodkiewką i polecam je każdemu, komu kanapki z szynką, kiełbasą czy serkiem się znudziły. 

Do zrobienia pasty potrzebujemy: 

* 2 jajka ugotowane na twardo 
* pęczek rzodkiewek
* 2 łyżki majonezu 
* sól, pieprz 
* szczypiorek / zielona cebulka 

Ugotowane jajka ścieramy na tarce o grubych oczkach, rzodkiew również ścieramy. Dodajemy majonez, pieprz, sól i mieszamy wszystko razem. Wykładamy na chleb i posypujemy zielonym. 
POLECAM POLECAM POLECAM.
Tanio i smacznie. :) 


Musicie mi wybaczyć jakość zdjęcia, ale robiłam telefonem. 
Smacznego! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty