Dip czosnkowy.

Witajcie moi drodzy. Z racji tego, że czas mnie goni, a posta dodaję między analizowaniem treści z planu zdjęciowego i spisywaniem co ciekawszych ujęć i wypowiedzi bohaterki naszego materiału, to dziś będzie na szybko. 
Szybki post, szybki dodatek w zasadzie do każdego z dań. 
Na otwarcie sezonu grillowego zrobiłam oprócz sałatki i marynat dwa sosy. Jeden czosnkowy, drugi tzatziki. 
Skupmy się na sosie czosnkowym, bo to na niego dostałam zamówienie na piątkowy grill u Małgorzaty. :) 
Tak jej zasmakował, że mam go zrobić w sporej ilości, jeszcze nie wiem jakiej. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że sos czosnkowy może zrobić takie wrażenie jakie zrobił, przynajmniej na niej. 

Do zrobienia dipu czosnkowego potrzebujemy: 

* 1 mały jogurt naturalny
* 2-3 łyżki majonezu
* 3 ząbki czosnku 
* sól, pieprz i koperek 

Jogurcik wlewamy do mieseczki, dodajemy do niego majonez, czosnek wyciśnięty przez praskę, dwie szczypty soli, pieprz i łyżkę koperku. Wszystko dokładnie mieszamy. I w zasadzie to tyle. 
Mówiłam, że dziś będzie szybko? 

Zdjęć nie posiadam. 

Czy wiecie, że podobno jak się je dużo cebuli i czosnku to szybciej rosną włosy? Szczerze mówiąc to chyba prawda. Widzę po sobie. 

Okej, na mnie czas. 

Miłego popołudnia! 

Komentarze

Popularne posty