Sassy Water

Ostatnimi czasy coraz to więcej osób, odwiedzających moje skromne progi pyta o przepis na ten napój - Sassy Water, dlatego postanowiłam zamieścić go tutaj. :) Ale co to jest? 

To napój zrobiony z kilku składników, którego zadaniem jest przede wszystkim oczyszczenie organizmu z toksyn, przyspieszenie metabolizmu i dodawanie energii. Inaczej Sassy Water nazywane jest napojem na płaski brzuch. Przepis na taką wodę został opracowany przez autorkę poradnika "Dieta płaskiego brzucha" pani Cinthie Sass. 

Ja piję to od miesiąca. Zauważyłam kilka ciekawych rzeczy. Mianowicie napój ten:

a) faktycznie przyśpiesza metabolizm; 
b) faktycznie dodaje energii;
c) świetnie gasi pragnienie i orzeźwia; 
d) przez to, że wypijam takiej wody jakieś 3 litry dziennie, moja sucha skóra jest widocznie bardziej nawilżona; 
e) mój brzuch też wydaje się mniejszy. ;) 

Nie wiem jak sprawa wygląda z oczyszczaniem organizmu z toksyn, bo najzwyczajniej nie wiem jak to sprawdzić. ;) Jakieś pomysły? 



Muszę Was jednak ostrzec, że jest ona bardzo specyficzna w smaku i dodatkowo szalenie ten napój jest moczopędny. 

Składniki: 

* 1 średni ogórek 
* 1 cytryna 
* 3 plasterki świeżego imbiru 
* 12 listków mięty 
* woda źródlana lub mineralna w ilości dowolnej (minimum 1 l) 

PRZYGOTOWANIE: 

Ogórek i cytrynę kroimy w plasterki. Wrzucamy do dzbanka. Dodajemy świeży imbir oraz miętę. Zalewamy wszystko wodą źródlaną lub mineralną. Odstawiamy na noc do lodówki. Pierwszą szklankę pijemy rano, na czczo. W ciągu dnia ja sobie po prostu dolewam do tego wody regularnie, kiedy widzę, że mi się kończy w dzbanku. I tak codziennie schodzą mi dwie butelki wody. ;) 

Komentarze

Popularne posty