Mini croissanty z czekoladą.

Tak jak obiecałam wracam z nową porcją pomysłów.Nie musieliście długo czekać tym razem. 
Dziś mam dla Was coś słodkiego, bo dawno nie zamieszczałam przepisów na słodkości. Mini croissanty z kremem czekoladowym.  Nie ma nic bardziej łatwiejszego do zrobienia. Przyznam się szczerze, że poszłam na łatwiznę i ciasto francuskie zakupiłam gotowe. 

Potrzebujemy: 

* ciasto francuskie
* krem czekoladowy typu nutella 

Ciasto francuskie rozwałkowujemy tak, by miało kształt koła. Następnie tniemy koło na ćwiartki i te ćwiartki też na pół. Przy podstawie powstałego trójkącika nakładamy łyżeczką trochę kremu i zawijamy, kształtujemy rożek. Układamy na delikatnie posmarowanej tłuszczem blaszce i wkładamy do piekarnika nagrzanego do 170 stopni i pieczemy około 20-25 minut, aż rogaliki się zarumienią. 




Idealna propozycja do niedzielnej, popołudniowej kawy. :) 

Komentarze

Popularne posty