Pieczarki faszerowane z boczkiem

Muszę Wam się pochwalić od razu. DOSTAŁAM PRACĘ! W końcu, po prawie ponad roku mam zajęcie i nie nudzę się w domu. Póki jeszcze chodziłam na studia tak bardzo mi to nie doskwierało, ale kiedy je skończyłam już miałam dość siedzenia w domu. No i tuż po Nowym Roku mi się udało. Mam tylko nadzieję, że nie wyczerpałam szczęścia dostępnego dla mnie na ten rok. :) 

Hmmm, co dziś? Coś szybkiego i pysznego. Jak to u mnie zazwyczaj. Faszerowane pieczarki z boczkiem, rodem jak z Pizzy Hut. Okej, może wielkością im nie dorównują, ale smakiem na pewno! :) 




Co potrzebujemy? 

* pieczarek (dużych!) w ilości jakiej tylko chcecie ( powiedzmy, że na osobę przypadają 3-4 pieczarki) 
* plasterków wędzonego boczku w ilości tej samej ile jest pieczarek
* ser żółty gouda w kostce
* szczypiorek do dekoracji i lepszych walorów smakowych ;) 

Pieczarki myjemy, obieramy, odcinamy nóżkę przy samym kapeluszu i delikatnie jeszcze łyżeczką wydrążamy. Ale nie za bardzo! Ser żółty ścieramy na tarce o średnich oczkach. Nóżkę pieczarki kroimy w drobną kosteczkę i mieszamy z utartym serem. Ilość startego sera powinna być mniej więcej podobna do ilości pokrojonych nóżek. 
Do kapeluszy nakładamy farsz z sera i nóżek. Na to kładziemy boczek. 
Pieczemy około 15 minut w 200 stopniach. Gotowe pieczarki posypujemy świeżym szczypiorkiem. Bon apetit! :) 





Zapraszam jeszcze raz do polubienia mojego fanpage'a na facebooku. Dzięki niemu możecie śledzić na bieżąco co dzieje się w mojej kuchni. :) 

Komentarze

  1. Hej Kasiu
    Zalogowałam się na nk i wyskoczyło mi że prowadzisz bloga kulinarnego i pieczesz!!
    To chyba jakieś przeznaczenie bo szukam jakiegoś przepisu na tort i inne desery bez laktozy.Internet jest ich pełen ale zawsze wychodzi jakieś paskudztwo.
    Moja córka nie toleruje laktozy a bardzo bym chciała upiec jej tort który byłby słodki i pyszny.
    Może będziesz mieć jakiś pomysł :) (dla małych kucharek)
    Pozdrawiam Magda Barańska
    ps.Uwielbia deserki sojowe czekoladowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu! Uwielbiam wyzwania, zatem niebawem, coś specjalnie dla Ciebie przygotuję ! :) Trzeba się rozwijać!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty