Rollsy z serem i szynką

Będąc ostatnio w Pizza Hut zafascynowały mnie dwie rzeczy - pieczarki faszerowane i rollsy. Zaintrygowały mnie do tego stopnia, że jak najszybciej chciałam je zrobić po swojemu. I tak oto wczoraj mi się to udało. Wszystko wyszło naprawdę smaczne i o dziwo, zapychające. 



Dziś zamieszczam przepis na owe rollsy- mała rzecz a cieszy. Podawana jest w charakterze przekąski, ale naprawdę jest zapychająca. Ja wczoraj na trzy osoby zrobiłam 9 pieczarek i dwie tortille. Po sprawiedliwym podzieleniu i zjedzeniu nie mogliśmy się w ruszyć. ;) 
Moja wersja różni się nieco od oryginału, bo zamiast sera cheddar dałam goudę i zamiast rozmarynu dałam zioła prowansalskie. 

Na zrobienie mojej wersji potrzebujecie: 

* 2 placki tortilli 
* mozzarella tarta, lub w kulce i wtedy zetrzyjcie ją  na tarce o grubych oczkach
* ser gouda 
* zioła prowansalskie 
* 8 plasterków szynki konserwowej (lub jakiejkolwiek innej, którą lubicie) 
* majonez
* musztarda 

Kilka łyżek majonezu i musztardy razem wymieszać. Proporcje wedle uznania. Placki tortilli delikatnie przypiekamy na patelni, następnie ciepły placek smarujemy powstałym sosem, posypujemy startymi serami, układamy szynkę i znów posypujemy serami i dodatkowo jeszcze ziołami. Wszystko zawijamy w ciasny rulon i wkładamy do piekarnika. Zapiekamy 15 minut, w 200 stopniach, na termoobiegu. Jeżeli macie piekarnik bez termoobiegu temperaturę podkręćcie do 220 stopni. :) 
Podawać pokrojone na mniejsze kawałki, na gorąco z sosem majonezowo - musztardowym. :) 

Tak moi drodzy, to wszystko. Prawda, że łatwo i szybko? :) 

Zapraszam jeszcze raz do polubienia mojego fanpage'a na facebooku. Dzięki niemu możecie śledzić na bieżąco co dzieje się w mojej kuchni. :) 


Komentarze

Popularne posty