Babeczki cytrynowe 2.0

Od kilku miesięcy szukałam przepisu na idealne babeczki cytrynowe. Testowałam babeczki z pudełka ( w sensie gotową mieszankę), testowałam przepis który znajdziecie gdzieś na tym blogu. I wymyśliłam przepis, który staje się najlepszym. Przynajmniej dla mnie! 
Babeczki są chrupiące z zewnątrz, a puszyste i mięciutkie w środku. Zapraszam do testowania! :) 

Składniki na 12 babeczek: 

* 4 jajka
* pół margaryny Palma
* 2 łyżeczki proszku do pieczenia
* 2 szklanki mąki 
* 3/4 szklanki cukru
* sok i otarta skórka z 1 cytryny
* aromat cytrynowy 
* cukier puder do posypania lub lukier ( pół szklanki cukru pudru + 2-3 łyżki wody) 

Jaja miksujemy z cukrem. Kiedy cukier się rozetrze dodajemy mąkę, następnie roztopioną margarynę. Cały czas ucierając dodajemy sok i skórkę z cytryny oraz aromat cytrynowy.Na sam koniec dodajemy dwie łyżeczki proszku do pieczenia i dokładnie mieszamy łyżką. Każdą z foremek wypełniamy ciastem do 3/4 wysokości. Pieczemy 20 - 25 minut na termoobiegu w temperaturze 160 stopni. 





Komentarze

Popularne posty