Caprese po mojemu.

Dziś mam dla Was moją własną wersję sałatki caprese. Przygotowanie jej nie zajmuje więcej niż 10 minut i może okazać się świetnym poczęstunkiem dla niespodziewanych gości. Dla spodziewanych również. O ile mamy wszystkie składniki. 

Potrzebować będziemy: 

* 2 sery mozzarella 
* około 14 pomidorków koktajlowych
* 2-3 ząbki czosnku 
* sól, pieprz, suszona bazylia
* 2 łyżki oliwy
* jeśli ktoś lubi to zielone oliwki ( ja nie przepadam więc podziękowałam ) 

Ser kroimy w kostkę, pomidory na ćwiartki, czosnek w drobną kosteczkę ( plus ewentualnie zielone oliwki w całości w ilości wedle uznania). Dodajemy soli około dwie - trzy szczypty, pieprzu wedle uznania, bazylii również, polewamy wszystko oliwą i mieszamy. 



Voilà!
Prawda że proste? :) Idealna propozycja na śniadanie czy kolację. Smacznego łakomczuchy! :) 


Komentarze

Popularne posty